- DZIEŃ 1 2024.10.02
- DZIEŃ 2 2024.10.03
Nowy, świadomy konsument
2 października 2024 • 15:30
-16:30 • sala konferencyjna 24
Sesja tłumaczona symultanicznie PL / EN
Sesja transmitowana online
Tematyka
Kim jest zrównoważony konsument – jego motywacje, preferencje i kryteria wyboru, modele zakupowe. Zrównoważone marki, produkty, opakowania – ich rynkowy odbiór, informacja, zaufanie, certyfikacja, greenwashing? Jak skutecznie pracować nad zmianą zachowań u konsumentów? Rola biznesu w dekarbonizacji a świadomość konsumencka – jakie powinny być priorytety firm w tym zakresie?
Retransmisja sesji
Prelegenci

Agata Czachórska
dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA Retail w Polsce

Andrey Ivanov
Head of Roma Inclusion Sector, Equality, Roma and Social Rights Unit

Katarzyna Kucisz-Rosłoń
Senior Impact Manager, McDonald’s Polska

Agnieszka Oleksyn-Wajda
ekspertka, UN Global Compact Network Poland, dyrektorka, Instytut Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska, Uczelnia Łazarskiego

Katarzyna Zalewska
Head of Sustainability Expertise, KANTAR Polska
Moderacja
Logowanie
Do systemu zalogujesz się za pomocą adresu e-mail i hasła, których użyto podczas rejestracji lub za pomocą specjalnego identyfikatora i kodu otrzymanego od Organizatora.